Štěpánka Baierlová

V loňském roce přesídlila ze Sušice do Brna a v současné době učí na základní škole Labyrinth v Brně matematiku, informatiku a robotiku. Hodně o své práci přemýšlí a neustále se snaží hledat nové cesty, které naše školství mohou posunout o kousek dál.

Po zveřejnění revize RVP v digitální oblasti v roce 2021 se hodně věnuje podpoře učitelů právě v oblasti nové informatiky na všech stupních vzdělávání.

Miroslav Mráz

Učí informatiku na základní škole Labyrinth v Brně, zajímá se o informační a datovou gramotnost, vede brněnské DIGI centrum a Lego inovační studio při Elixíru do škol, ve kterých s učiteli sdílí inspiraci pro smysluplnou a poutavou výuku za využití digitálních technologií. Autor online výukové aktivity Datavengers - staň se datovým hrdinou.

Marcela Přibylová

Učitelka 1. stupně ZŠ s bohatou praxí. Je autorkou výukových materiálů a lektoruje semináře pro pedagogy. Zaměřuje se zejména na vnitřní, ale i vnější motivaci ke vzdělání, učení zážitkem a prožitkem, často a ráda zařazuje projektové vyučování nebo integrovanou tematickou výuku. Po celou dobu své praxe zkouší stále něco nového, snaží se neustrnout, ráda se inspiruje pedagogy ve školách v ČR i v zahraničí - navštívila školy v USA, v Holandsku a v Monaku, vzdělává se, učí, experimentuje, snaží se zařazovat své originální nápady a inovativní prvky do výuky. Má zájem o to, aby výuka bavila ji i děti.

Eva Nečasová

Je zakladatelkou neziskové iniciativy AI dětem, která si klade za cíl podpořit vzděláváni v oboru umělé inteligence na základních školách. Do českého prostředí se také snaží přinést koncept finské autorky Lindy Liukas „Hello Ruby“. Živí se navrhováním počítačových her, letteringem komiksů a dalšími aktivitami z oblasti designu.

Pavlína Loňková

Učí na 1. stupni, od roku 2019 je členkou týmu fakultní a laboratorní základní školy Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka, metodička pro 1. stupeň a také v rozšířeném vedení školy.

V roce 2021 získala 3. místo v odborné ceně pro inspirující pedagogy Global Teacher Prize Czech Republic, je certifikovanou mentorkou čtenářské gramotnosti, certifikovanou Učitelkou RWCT a členkou odborného týmu v projektu Pomáháme školám k úspěchu.

Magdalena Tylová

V současné době patří k týmu základní školy Labyrinth v Brně, kde učí na 1. stupni. Při své práci se snaží vidět a slyšet své žáky a výuku připravovat s ohledem na jejich potřeby a možnosti. V tom jí pomáhají principy nenásilné komunikace. Stále objevuje další zákoutí učitelského řemesla a baví ji výzvy, které to každodenně přináší. Nejvíce ji baví hodiny matematiky a lámání si hlavy nad šiframi, hlavolamy a logickými úlohami. V současnosti často zaměřuje své přemýšlení na práci s nadanými dětmi.